Dbamy, aby Twoje zamówienia dotarły do Ciebie szybko i bezpiecznie.
Realizacja obejmuje cały proces – od złożenia zamówienia, przez wysyłkę, aż po dotarcie książki pod wskazany adres. Jeśli pojawi się potrzeba zwrotu lub odstąpienia od umowy, możesz liczyć na prosty i szybki proces, zgodny z przepisami. W przypadku reklamacji czy stwierdzenia wad towaru, zajmiemy się tym tak, abyś mógł cieszyć się książką bez stresu
Wszystkie szczegóły znajdziesz w naszym
Regulaminie, a poniżej znajdziesz kilka najważniejszych rzeczy, które warto wiedzieć:
Dostawa
- Wysyłamy nasze książki wyłącznie na terenie Polski.
- Koszt dostawy zależy od aktualnej promocji oraz wybranej formy przesyłki i jest wyświetlany podczas składania zamówienia.
- Czasem możemy podzielić zamówienie na kilka paczek, jeśli pozwoli to na szybsze dostarczenie produktów – nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
- Dokładny termin dostawy zależy od przewoźnika, ale w razie potrzeby podpowiemy, jak monitorować przesyłkę.
- W przypadku przedsprzedaży książek informujemy o przewidywanym terminie wysyłki i na bieżąco aktualizujemy wszelkie zmiany. Jeśli termin dostawy ulegnie przesunięciu, poinformujemy Cię mailowo i w mediach społecznościowych.
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu zamówienia niezwłocznie przygotowujemy Twoje książki do wysyłki, zwykle na drugi dzień roboczy.
- Każdą przesyłkę dokładnie pakujemy i przekazujemy przewoźnikowi.
- W momencie nadania paczki powiadamiamy Cię mailowo oraz – jeśli przewoźnik umożliwia – udostępniamy link do śledzenia przesyłki.
Zwroty i odstąpienie od umowy
Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie były bezpieczne i komfortowe.
- Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (dotyczy wszystkich książek standardowych, niepersonalizowanych).
- Zwrot należy zgłosić mailowo na kontakt@azsieczyta.plz dopiskiem „Zwrot”.
- Koszt odesłania książki ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu książki zwrócimy Ci pełną kwotę zapłaconą za zakup (w tym koszty standardowej wysyłki) w ciągu 14 dni, używając tej samej metody płatności, której użyłeś przy zamówieniu.
- Nie zwracamy pieniędzy za książki spersonalizowane (np. z imienną dedykacją lub autografem).
Reklamacje i wady towaru
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza!
- Jeśli książka dotarła uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem, zgłoś to do nas niezwłocznie.
- Możesz poprosić o naprawę, wymianę lub obniżenie ceny.
- Koszty związane z naprawą lub wymianą pokrywamy my, a całość realizujemy w ciągu maksymalnie 21 dni.
- W przypadku istotnej wady, która uniemożliwia korzystanie z książki, możesz odstąpić od umowy i zwrócić książkę – my zwrócimy Ci pełną kwotę w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Kilka praktycznych wskazówek
- Sprawdź przesyłkę od razu po jej otrzymaniu – ułatwia to ewentualną reklamację.
- Jeśli zamawiasz książki z różnym czasem realizacji, najdłuższy termin dotyczy całego zamówienia, ale możesz poprosić o wcześniejsze wysłanie dostępnych już pozycji.
- W razie pytań – zapraszamy do kontaktu!